مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل از فعالیت 199 سازمان مردم نهاد درحوزه فرهنگی و اجتماعی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شفیع شفیعی، مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در جلسه کارگروه سازمان های مردم نهاد در حوزه مدیریت بحران گفت:199 سازمان مردم نهاد در حوزه های بهداشت و سلامت، محیط زیست، خیریه، مسائل فرهنگی و سایر حوزه های فرهنگی اجتماعی فعال هستند و فعالیت برخی از سمن ها در حوزه خیریه موفق تر از بخش دولتی است .

وی افزود: امروزه جایگاه سازمان های مردم نهاد در دستگاه های اجرایی متفاوت شده و مدیران نسبت به فعالیت سمن ها بی اعتنا نیستند و عملکرد آن ها را مثبت ارزیابی می کنند.

مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: محور اصلی فعالیت سازمان های مردم نهاد، کاهش آسیب های اجتماعی است و باید این نهادها در راستای تربیت امدادگران بومی ومحلی نیز مشارکت کنند.

شفیعی خاطر نشان کرد: پیشگیری از بحران و مدیریت بحران همراه با ارایه آموزش های لازم به مردم است و سمن ها باید در این حوزه نیز فعالیت کنند.

وی اذعان داشت: فعالیت سازمان های مردم نهاد دور از هر گونه جریانات سیاسی و حاشیه ای ارزشمند است .

وی درپایان خاطر نشان کرد:برای ارتقای فرهنگ جامعه و پیشگیری از مخاطرات طبیعی که سالانه خسارات زیادی را به استان می زند، ضروری است سازمان های مردم نهاد وارد عمل شوند.

 

انتهای پیام/ح

فعالیت سازمان های مردم نهاد در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.