اردبیل؛

فعالیت 45سازمان مردم نهاد در استان اردبیل

۴۵سازمان مردم نهاد در زمینه مبارزه با مواد مخدر و ‏اعتیاد در استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهنام بهشتی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در همایش صیانت و گفتمان‌سازی اجتماعی‌شدن مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این‌چنین همایش‌ها ارائه راهکارهای علمی و عملی در راستای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر است.

وی افزود: نقش و جایگاه سازمان‌ها و مراکز دولتی، نحوه جذب مشارکت در گفتمان سازی، پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، اجتماعی شدن صیانت و کار‌آفرینی برای گروه‌های خاص و حمایت‌های اجتماعی در راستای مبارزه با مواد مخدر باید مورد توجه واقع شود.

 بهشتی تصریح کرد: همکاری و مشارکت مسؤولین، سازمان‌های مردم نهاد، نخبگان و هنرمندان و... در آگاهی‌دهی به مردم در راستای کاهش معضلات اعتیاد موثر است.

وی گفت: اساتید، هنرمندان، دانشجویان و ورزشکاران موثرترین قشر در جامعه هستند که تعیین‌کننده در اجتماعی‌شدن امر مبارزه با مواد مخدر می‌باشند که در برنامه‌های مختلف از این افراد به‌عنوان سفیران اجتماعی  استفاده خواهیم کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل عنوان کرد: برای کاهش اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی ۴۵ سازمان مردم نهاد در استان فعال است که همایش امروز نیز توسط یکی از این نهادها برگزار شد.

بهشتی تاکید کرد: سازمان‌های مردم نهاد به‌عنوان یکی از بازوهای پر توان در راستای اجتماعی‌شدن مبارزه با مواد مخدر است.

 

انتهای پیام/ع

فعالیت سازمان های مردم نهاد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.