برخلاف اظهارات مالک باشگاه نفت طلاییه نسبت به استعفای علی کریمی او در تمرین این تیم شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درحالیکه تیم فوتبال نفت طلائیه تهران شب گذشته موفق شد با نتیجه یک بر صفر سپاهان اصفهان را شکست دهد و نخستین بردش با هدایت علی کریمی را کسب کند اما صبح امروز(چهارشنبه) حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه نفت طلائیه اعلام کرد کریمی از سرمربیگری این تیم استعفا کرده است.

 ضد و نقض های استعفای علی کریمی!

جهانیان:کریمی به صورت پیامکی استعفا کرد

جهانیان در گفت و گو با خبرنگار ما  اظهار داشت: علی کریمی به من پیامک داده است و اعلام کرده است پس از بازی با سپاهان دنبال مربی جدیدی باشیم. ما هم به دنبال مربی جدید خارجی هستیم. ما هم ب تصمیم او احترام می گذاریم.

ضد و نقض های استعفای علی کریمی!

سرمربی نفت طلائیه در تمرین حضور یافت

جهانیان در حالی این امر را مطرح کرده است که کریمی با انگیزه فراوانی در تمرین امروز نفت شرکت کرد و طبق اعلام برخی از نزدیکانش کوچک ترین تصمیمی برای استعفا نداشته است.

جهانیان درباره حضور کریمی در تمرین نفت طلائیه اظهار داشت: کریمی فرد با معرفتی است و زمانی که اعلام کرده استعفا می دهم دور از معرفت می داند که تا زمان انتخاب سرمربی جدید ما را تنها بگذارد به همین دلیل در تمرین نفت شرکت کرد.

به هر حال با این اقدامات نفت طلاییه به حاشیه فرو رفته است و اگر کریمی چنین پیامکی هم به مالک باشگاه داده باشد او با اقدامی غیر حرفه ای نباید مسائل شخصی سرمربی نفت را رسانه ای می کرد.

ضد و نقض های استعفای علی کریمی!

ضد و نقیض‌های استعفای علی کریمی!

انتهای پیام/

اخبار استعفای کریمی از نفت طلاییه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۶
تو که از عهدیه کار بر نمیای داداش برو کنار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۶
تو که از عهدیه کار بر نمیای داداش برو کنار
آخرین اخبار