مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز امروز به تشریح برنامه های 7 مهر روز ملی آتش نشانی و ایمنی در این شهر پرداخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر نجفی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان در سنگر ایمنی شهر همواره دوشادوش سایر آحاد ملت برای اعتلای جمهوری اسلامی همواره با افتخار از جان شیرین خویش گذشته حماسه های جاودانه ای را در طول ادوار مختلف رقم زده اند که می توان از عملیات بزرگ اطفای حریق پالایشگاه آبادان در سال ۵۷ و بمباران مجدد پالایشگاه که باعث به شهادت رسیدن جمع کثیری از مردان آتش ستیز شد، نام برد.

وی افزود: شهادت مردان بی ادعا در عملیات ساختمان پلاسکو نیز برگ زرینی بود برای سربلندی مردم شهید پرور کشورمان، حادثه ای که به دلیل رشادت، شجاعت و از خودگذشتگی آتش نشانان کشورمان در نجات محبوس شدگان در ساختمان پلاسکو جهانیان را بهت زده و مجبور به تحسین کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: هر ساله به منظور گرامیداشت 7 مهر روز ملی آتش نشانی و ایمنی ویژه برنامه ها از سوی سازمان های آتش نشانی کشور تدبیر و به اجرا گذاشته می شود که امسال با توجه به همزمانی با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و آماده باش مجموعه عملیاتی سازمان آتش نشانی سعی شده تمام توجه به برگزاری هر چه ایمن تر مراسم عزای حسینی معطوف شود.

نجفی گفت: رژه خودرویی و نمایش بخشی از توانمندی های سازمان شامل انواع خودروهای عملیاتی اطفای حریق، امداد و نجات، سیستم های جدید اطفای و تیم های واکنش سریع موتور سوار ساعت ۹ صبح پنج شنبه ۶ مهر در میدان فلسطین، حضور پرسنل اداری و عملیاتی در بهشت شهدا و میثاق مجدد با آرمان های امام و شهدا ساعت ۹ صبح جمعه هفتم مهر در اصلی بهشت آباد و حضور مدیریت، پرسنل اداری و عملیاتی در نماز جمعه این هفته از جمله برنامه های این سازمان است.

وی در پایان بیان داشت: دیدار با پرسنل بازنشسته، دیدار با خانواده های پرسنل رجعت کرده به سوی خدا و دیدار با خانواده شهدا نیز از دیگر برنامه های برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/م

گرامی داشت 7 مهر به عنوان روز آتش نشانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.