مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان برنامه های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان به مناسبت هفتم مهرماه (روز آتش نشانی و ایمنی) تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ عسگری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت سید الشهدا (علیه السلام) از جمله برنامه های روز هفتم مهرماه مصادف با روز آتش نشانی و ایمنی تجلیل از مقام شهدای آتش نشان و شهدای جنگ تحمیلی و نثار گل به قبور مطهر شهداست.


وی برگزاری مراسم تجلیل از اتش نشانان و بازنشستگان سازمان آتش نشانی از دیگر برنامه های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان در این روز است و در این ایین همچنین به آتش نشانان در جه اهدا می شود.


رژه خودرویی و موتوری ناوگان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان در روز هفتم مهرماه و اهدا خون توسط پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اشاره کرد و گفت:دیدار مسولین و پرسنل سازمان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کرمان و شرکت در نماز جمعه در روز هفتم مهرماه و همچنین صعود تیم کوه نوردی در روز هفتم مهرماه و برگزاری مسابقات ورزشی اتش نشانان به جهت حفظ آمادگی پرسنل از دیگر برنامه هاست

عسکری نصب بیلبورد در سطح شهر و سر در ایستگاهها,انجام.مانور برای افزایش سطح توان عملیاتی اتش نشانان ,تهیه و توزیع بروشور و تراکت آموزشی بین شهروندان و برگزاری نمایشگاه عملکرد و دست آوردهای سازمان آتش نشانی از دیگر برنامه های این سازمان به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی بیان کرد.


عسکری به هماهنگی با آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفتم مهرماه (روز آتش نشانی و ایمنی )و نهادینه کردن فرهنگ ایمنی در جامعه ,آموزشهای آتش نشانی به دانش اموزان ارائه میشود.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار