فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت : ادامه فرهنگ‌نامه ۳ هزار شهید این استان در دست تدوین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار سید محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در یادواره شهدای معلم و دانش‌آموز استان سمنان با اشاره به اینکه فرهنگ‌نامه شهدای استان سمنان نیز برای همه 3 هزار  شهید این استان شهید پرور برنامه‌ریزی‌ شده است گفت : بخشی از این فرهنگ‌نامه پس از اتمام تدوین منتشر شده و بخشی دیگر از آن نیز در دست تدوین و انتشار است.

 

وی افزود : ستاد کنگره بزرگداشت شهدای استان سمنان، اقدامات بزرگی را در راستای جمع‌آوری و تدوین آثار و زندگینامه شهدای این استان انجام داده است.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه استان سمنان از استان‌های نمونه کشور در ابعاد مختلف ایثار و شهادت است افزود: ستاد کنگره گرامیداشت شهدای استان سمنان با تلاش‌های مجاهدانه جمع‌آوری آثار و زندگینامه همه 3 هزار شهید این استان را هدف قرار داد که در کشور کم نظیر است.

 

سردار  شاهچراغی با اشاره به ابراز رضایت مقام معظم رهبری از نحوه جمع‌آوری آثار مربوط به شهدای این استان در دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای استان سمنان با ایشان عنوان کرد: بیش از 10 سال تلاش و مجاهدت برای جمع‌آوری آثار مربوط به شهدای استان سمنان انجام شده و مقام معظم رهبری نیز پس از ارائه گزارش این تلاش‌ها فرمودند که 10 سال تلاش برای جمع‌آوری آثار مربوط به شهدای استان سمنان خیلی کار خوبی است.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه قشر دانش آموز و فرهنگی استان سمنان بیش از 730 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است عنوان کرد: فرهنگیان استان سمنان، در دفاع مقدس از مؤثرترین عناصر در ایجاد فضای معنوی زیبا و شور و هیجان همراه با شعور در میدان نبرد بودند.


انتهای پیام / ه


یادواره شهدای معلم و دانش‌آموز استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.