در روز های پایانی ماه محرم 3 شهید گمنام در پارک دانشجو شهرستان دامغان تشییع می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مهدی رضایی مسئول امور شهدای کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: استقبال از شهدای گمنام، وداع، برگزاری باشکوه تشییع در پارک دانشجو و برگزاری آیین یادبود سه شهید گمنام در روزهای پایانی ماه محرم برنامه ریزی و به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی افزود: تشییع شهدای گمنام در سطح مراکز استان ها و شهرستان ها پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ستادکل نیروهای مسلح و بر اساس مصوبه شورای امنیت ملی انجام می گیرد که باید در فاصله نزدیک و با هماهنگی همه دستگاه های اجرایی و خدماتی مراسم تشییع و تدفین انجام شود.

مسئول امور شهدای کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح، اظهارداشت: تشییع شهدای گمنام باید با شکوه و در خور و شان ایشان باشد و انجام این امر نیاز به هماهنگی کامل بین مسئولان شهرستانی میزبان شهدا و کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح و نماینده این کمیته در مرکز استان است.

رضایی تصریح کرد: آیین تشییع شهدای گمنام باید به عنوان تکیه گاه و سرمایه گذاری معنوی و زیارتگاه در یک بوستان که محل رجوع مردم است قرار گیرد تا از این طریق یک پیوست فرهنگی پیدا کند.


انتهای پیام/ م


جزئیات تشییع شهدای گمنام در دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.