نماینده مردم سمنان سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، دانش‌آموزان را سرمایه‌های کشور و آینده‌سازان جامعه عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛  احمدهمتی نماینده مردم سمنان سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ مهر ومقاومت در دبیرستان دخترانه هاجر شهرستان سمنان، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: موزش و پرورش زیربنای توسعه است.

نماینده مردم سمنان سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم با شروع سال تحصیلی ، از مسئولان آموزش و پرورش و معلمان دلسوز خواست تا در راستای شناساندن ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان، اهتمام بیشتری داشته باشند.

همتی توسعه و ترویج فرهنگ عاشورایی را مهمترین راه ایستادگی در مقابل دشمنان بیان کرد وافزود : رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید دارند که باید در برابر هجمه سنگین دشمنان که نسل جوان ما را هدف گرفته مقابله کنیم و این مقابله از همین کلاس های درس می تواند شکل گیرد.

وی به ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و هوشیاری نیروهای مقتدر نظامی، امنیتی و انتظامی کشور، نیز اشاره داشت و اظهار داشت : امنیت بزرگ‌ترین نعمت است و این امنیت و شرایط مناسب برای تحصیل و زندگی را مدیون شهدا و ایثارگران و رزمندگان هستیم، بنابراین باید تحصیل کنیم تا پرچم آن عزیزان را عاقلانه و بالغانه به دست بگیریم.

نماینده مردم سمنان سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اهمیت تربیت نسلی انقلابی، متدین و مومن، بیان داشت : تربیت دانش آموزان انقلابی با تفکری اسلامی از جمله وظایف است که بر دوش معلمان قرار دارد.

همتی با بیان اینکه با بیان اینکه امروز نیازمند آن هستیم که دانش آموزان ما بعد از فراغت از تحصیل دارای مهارت های لازم برای ایجاد اشتغال باشند، افزود: خوشبختانه در این حوزه کارهای خوبی انجام شده اما باید این اقدامات تقویت شوند.


انتهای پیام / ذ


نواخته شدن زنگ مهر ومقاومت در مدارس سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.