فرماندار گناباد در بازدید از روند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود مجتمع آموزش عالی گناباد خواستار مشارکت بیشتر خیرین و توجه بیشتر دست اندرکاران ذیربط نسبت به رفع کمبود‌ها و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز دانشگاه‌ها شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد علی نبی پور افزود: گناباد به عنوان شهری با پیشینه فرهنگی و علمی و دانشگاهی می‌تواند در صورت تکمیل زیرساخت‌های لازم به مکان خوبی برای اقامت دانشجویان تبدیل شود.

وی افزود: تاکنون حدود ۴۰۰ دانشجوی جدید در مجتمع آموزش عالی گناباد ثبت نام کرده اند که حدود ۸۰ درصد آنان غیربومی هستند.

رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد هم در این بازدیدگفت: این مجتمع نیازمند ۳۰ هزار مترمربع زیرساخت‌های عمرانی در بخش‌های مختلف است که برای تامین آن‌ها ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز می‌باشد.

حسین نجاری افزود در فاز نخست از مجموع فضا‌های مورد نیاز عمرانی این مجتمع ۲۵ هزار مترمربع آن با پیشرفت ۸۰ درصد در دست انجام است.

وی گفت: خوابگاه‌های دانشجویی مجتمع آموزش عالی گناباد به صورت خودگردان تامین و اداره می‌شوند و هزینه‌های تمام شده آن برای دانشجویان در مقایسه با سایر شهر‌های استان خراسان رضوی پایین‌تر است.

مجتمع آموزش عالی گناباد که زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد دارای ۲۶۰۰ دانشجو در ۲۲ رشته با ۳۱ نفر عضو هیات علمی است که گنجایش افزایش دانشجو در این مجتمع تا سقف پنج هزار نفرنیز وجود دارد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

بازدید فرماندار گناباد از روند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود مجتمع آموزش عالی گناباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.