یک سوم جمعیت شهرستان گناباد جز خانواده آموزش و پرورش هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد  محمدعلی نبی‌پور، فرماندار گناباد در مراسم تودیع و معارفه رییس اموزش و پرورش گناباد گفت: نگاه‌های حذفی در آموزش و پرورش جوابگو نیست؛ لذا اگر می‌خواهیم خروجی مناسبی از آموزش و پرورش داشته باشیم باید به فرصت طرح پرسش و مطالبه را به دانش آموز بدهیم.

وی افزود: دو سوم نیرو‌های آموزش و پرورش گناباد تا سال ۱۴۰۰ بازنشست می‌شوند که این مسئله مشکلات زیادی را برای شهرستان ما ایجاد می‌کند.

فرماندار گناباد با تشکر از مدیریت سابق آموزش و پرورش گناباد گفت: کار‌های خوبی در دوران ریاست ایشان انجام گرفت که باید در مدیریت جدید نیز استان شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن صادقی نسب، امام جمعه گناباد هم در این مراسم گفت: رسالت اصلی پیامبران تزکیه و تعلیم بوده است و امروز این وظیفه برعهده آموزش و پرورش قرار دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه از مهرماه سال گذشته زمزمه تغییر آقای مهدوی شنیده می‌شد ایشان بدون توجه به این زمزمه‌ها لحظه‌ای از تلاش دست نکشیده است.

گفتنی است هادی محمدپور دارای مدرک دکتری تخصصی مدیریت آموزشی بوده و سابقه استاد دانشگاه، عضویت در شورای اسلامی گناباد در دوره چهارم و مدیریت برنامه ریزی و پژوهشی دانشگاه فرهنگیان و همچنین معاونت اداری مالی مجتمع آموزش عالی گناباد را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام//ح. ت.
 

معرفی مدیر جدید آموزش و پرورش گناباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.