محمود عباسی معاون پرورشی آموزش وپرورش استان از برگزاری مراسم عزاداری « احلی من العسل » باشرکت دانش آموزان زنجان در امام زاده سید ابراهیم(ع)خبر داد.

مراسم عزاداری « احلی من العسل » با شرکت دانش آموزان زنجانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ برای پنجمین سال پیاپی طرح « احلی من العسل » در زنجان برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه « احلی من العسل » یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش در این ایام است، اضافه کرد: این طرح برای پنجمین سال متوالی است که برگزار می‌شود.

عباسی با بیان اینکه این طرح با رویکرد گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم بن الحسن (ع) برگزار می‌شود، عنوان کرد: زمان این برنامه مصادف با ششم محرم همه ساله اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه متمرکز استان « احلی من العسل » در امامزاده سید ابراهیم برگزار می‌شود، ادامه داد: پیش‌بینی ‌می‌شود این مراسم با حضور 400 تا 450 دانش‌آموز برگزار شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه برنامه « احلی من العسل » روز چهارشنبه پنجم مهر‌ماه برگزار می‌شود، افزود: این برنامه از ساعت 8 و 30 تا 10 و 30 صبح برگزار می‌شود.

عباسی با اشاره به اینکه طرح « احلی من العسل » با سه هدف محوری اجرایی می‌شود، اضافه کرد: ترویج فرهنگ ولایت‌مداری، تولی و تبری و امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین رویکردهای این طرح است.

وی از آشنایی نسل جوان با زندگی‌نامه و حماسه‌‌آوری شهدای کربلا با اجرای « احلی من العسل » یاد کرد و گفت: ترویج استکبارستیزی در نوجوان و جوانان دیگر محور اهداف این طرح است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطر نشان کرد: اجرای برنامه‌های جانبی از جمله اجرای سرود حضورت «قاسم بن حسن» از دیگر برنامه‌های این طرح است.

انتهای پیام/ر

عزاداری دانش اموزان زنجانی در مراسم « احلی من العسل »

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.