همایش پیشکسوتان دفاع مقدس و گردهمایی و نشست بصیرتی سیاسی عمومی بسیج در پلدختر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ همایش پیشکسوتان دفاع مقدس و گردهمایی و نشست بصیرتی سیاسی عمومی بسیج شهرستان پلدختر با حضور حجت‌الاسلام جلیلیان نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جمعی از مسئولان و بسیجیان در محل سالن اجتماعات اداره ارشاد پلدختر برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: بیداری مردم ضامن تداوم نظام انقلاب اسلامی است و زنده نگه‌داشتن مجالس مکتب اهل‌بیت (ع) موجب این بیداری می‌شود.

حجت‌الاسلام جلیلیان به تقارن آغاز ماه محرم با هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: دفاع مقدس برگرفته از مکتب عاشور است که در این دوران ایران اسلامی توانست با دست‌خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کند.

وی افزود: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که مکتب سرخ حسینی و بیرق سبز مهدوی عوامل عزت مسلمانان و اصل مترقی ولایت‌فقیه است.

وی به اهداف و نیات دشمنان در تحمیل جنگ در اوایل انقلاب به ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران نوپا بود، سپاه تازه تشکیل شده و عده و عدد نداشت و ارتش نیز با مشکلاتی روبرو و بعضی از فرماندهان آن وابسته به رژیم گذشته بود. که دشمنان به سرکردگی استکبار جهانی با حمایت تمام دنیا پشت سر صدام باهدف نابودی انقلاب جنگ را بر ایران تحمیل کردند.

حجت‌الاسلام جلیلیان افزود: دشمنان می‌خواستند اگر نتوانستند در جنگ پیروز شوند از رشد و صدور انقلاب جلوگیری کنند تا شعار از نیل تا فرات اسرائیل تقویت شود و لیبرال‌ها در داخل کشور با حفظ منافع ابرقدرت‌ها و آمریکا در منطقه به هدف شوم خود برسند.

 

وی اظهار داشت: موضع‌گیری‌های ترامپ در منطقه که موجب شرم خود سران آمریکا شده نشان همین خشم و عصبانیت است.

حجت‌الاسلام جلیلیان افزود: حزب‌الله با تفکر شهدا در دفاع مقدس رشد پیدا کرد وهم اکنون به قدرتی در منطقه بیخ گوش اسرائیل تبدیل‌شده که آن‌ها از حزب‌الله می‌ترسند و این نشان می‌دهد دشمن نه‌تنها نتوانست از صدور انقلاب اسلامی جلوگیری کند بلکه حرف آخر را امروز در سوریه ایران می‌زند.

وی به حمله موشکی سپاه پاسداران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: به فضل الهی اسرائیل در شرایطی است که به‌شدت ضربه‌پذیر است و تخیل نیل تا فرات را به فراموشی سپرده و همه مناطق آن در تیررس موشک‌های با برد بالای ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: امروز بر اساس اطلاعات دشمن قدرت آن‌ها رو به افول است و عواملی که موجب اقتدار ایران و ضعف دشمن شده دارای اهمیت زیادی است که موجب به وجود آمدن حادثه انقلاب شد.

وی اظهار داشت: اتحاد حول محور ولایت رمز و راز موفقیت انقلاب تابه‌حال بوده و حضور همراه با اتحاد مردم در صحنه حول همین محور از عوامل این پیروزی‌ها است.

حجت‌الاسلام جلیلیان افزود: معنویت شهدا در طول تاریخ ازجمله شهید حججی موجب تقویت اسلام بوده که اگر معنویت و فرهنگ عاشورا نباشد انسان سست می‌شود.

وی گفت: امام حسین (ع) با فلسفه امربه‌معروف و نهی ازمنکر قیام عاشورا را برپا کرد و در سخت‌ترین شرایط برپایی نماز درس‌های فراوان معنوی به بشریت داده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: تکیه به ولایت و دستورات مقام معظم رهبری رمز موفقیت است که موجب یاس و نا امیدی دشمن شده و این عزت، اقتدار، امنیت و قدرت بازدارندگی به برکت خون شهدا و پیروی از ولایت است.

انتهای پیام/ د

همایش پیشکسوتان و رزمندگان عرصه جهاد و شهادت در پلدختر برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.