فرماندار سلسله گفت: تندروی و سیاسی‌کاری در مجموعه آموزش و پرورش جایگاهی ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ قدرت‌الله فلاح‌نژاد در دیدار با مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان سلسله گفت: تغییر و تحول امری عادی است و این تغییرات باید سبب تحرک در مجموعه شود و مهم این است که در زمان مسئولیت نهایت تلاش خود را در امر خدمت‌رسانی به کار گیریم.

وی با تاکید بر تعامل مجموعه آموزش و پرورش با سایر دستگاه‌های اجرایی افزود: بخش آموزش و پرورش دارای اهمیت بسیار بالایی است، زیرا این مجموعه یکی از مهمترین عوامل توسعه که امر تربیت نیروی انسانی ماهر است را بر عهده دارد و باید با برنامه‌ریزی در جهت تقویت مهارت‌های علمی و سواد اجتماعی دانش آموزان فعالیت کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان سلسله با تاکید بر اجتناب از بخشی نگری و استفاده از تمام امکانات مادی و انسانی اضافه کرد: تندروی و سیاسی‌کاری در مجموعه آموزش و پرورش جایگاهی ندارد و باید به دور از حاشیه و با نگاه علمی و کارشناسی شده در این مجموعه اقدام شود.

فلاح‌نژاد در ادامه با بیان اینکه هیچ برنامه‌ای بدون مشارکت مردم به نتیجه نمی‌رسد، گفت: نمونه عالی مشارکت مردم را در دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم که حضور و مشارکت مردم سبب خلق حماسه‌ای ماندگار شد و دشمنان این کشور را مجبور به پذیرش شکست کرد و این امر باید در تمامی امور سرلوحه کار همه ما باشد.

وی در پایان به دو وظیفه مهم آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: ارتقای امر آموزش و بالابردن توان آموزشی دانش آموزان شهرستان و همچنین ارتقای امر پرورش و تربیت دانش آموزانی با سواد اجتماعی بالا دو وظیفه مهم مدیریت آموزش و پرورش هستند که باید به‌طور جدی و با برنامه‌ریزی درست در جهت تحقق آن‌ها تلاش شود.

انتهای پیام/ د

ارتقای امر پرورش و تربیت دانش آموزان در دلفان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.