کارگروه داخلی اشتغال در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس در جلسه با مدیران و کارکنان معاونت برنامه ریزی شرکت اظهار کرد: کارگروه داخلی اشتغال با هدف اجرایی کردن تفاهم نامه‌های اشتغال زایی با کمیته امداد امام خمینی و بنیاد شهید و تربیت نیروی متخصص و ماهر برای صنایع راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: این کارگروه به منظور کمک به تامین نیروی فنی و متخصص و آموزش دیده برای واحد‌های صنعتی در آستانه بهره بردار و نیز فعال کردن تفاهم نامه‌های اشتغالزایی تشکیل خواهد شد.

احد فتوحی بیان کرد: در این تفاهم نامه‌ها مشوق‌های مناسبی مانند اعمال معافیت‌های مالیاتی، پرداخت بخشی از هزینه‌های بیمه کارگران و نیز حقوق و دستمزد توسط این نهاد‌ها در نظر گرفته شده که می‌تواند ظرفیت خوبی برای واحد‌های صنعتی باشد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس ادامه داد: صنعتگران می‌توانند از این مشوق‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بزودی طرح آموزش فنی و مهارتی نیروی ماهر با همکاری دانشگاه‌ها و فنی و حرفه‌ای در استان اجرا می‌شود، ادامه داد: این طرح بزودی اجرایی و تلاش می‌شود گام‌هایی در زمینه ایجاد اشتغال و حرکت رو به رشد صنعت برداشته شود.

فتوحی، از اولویت‌های اصلی این شرکت، ارائه خدمات مناسب به سرمایه گذاران و صنعتگران مستقر در شهرک‌ها و نواحی استان برشمرد و افزود: باید با اصلاح و بازنگری برخی فرآیندها، روند واگذاری زمین با کمترین روند اداری و در حداقل زمان با بالاترین دقت انجام شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس بیان کرد: پیگیری و نظارت بر روند مراحل مختلف امور سرمایه گذاران از واگذاری تا بهره برداری و رفع مسائل و مشکلات آن‌ها به منظور تسریع در بهره برداری و ایجاد اشتغال پایدار ماموریت مهم حوزه معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت است.

وی اضافه کرد: در زمینه رفع موانع برخی مسائل برون سازمانی نظیر اختصاص تسهیلات بانکی نیز مواردی رصد و پیگیری می‌شود تا صنعتگران با دغدغه کمتری مواجه شوند.

انتهای پیام/ن

کارگروه داخلی اشتغال در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار