از ۱۳ هکتار اراضی صنعتی شهرستان فیروزه خراسان رضوی، ۲۰ هکتار آن به سرمایه گذاران واگذار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛محمد حسین صالحی فرماندار فیروزه در بازدید از ناحیه صنعتی کمال الملک گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های دولت تدبیر و امید رفع مسائل واحد‌های صنعتی است که بصورت مستمر پیگیری می‌شود.

وی افزود: شهرستان فیروزه ظرفیت‌های بزرگ اقتصادی زیادی دارد و صنعتگران می‌توانند به راحتی از آن‌ها استفاده و بهره برداری کنند.

صالحی ادامه داد: یکی از راه‌های مهم رشد و رونق اقتصادی از حوزه صنعت می‌گذرد و ما باید با هموار کردن این راه به صاحبان صنایع کمک کنیم.

مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه اندازی واحد‌های صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

وی افزود: هم اکنون ۱۳ هکتار از اراضی صنعتی ۲۰ هکتاری این ناحیه صنعتی به سرمایه گذاران واگذار شده است.

مهدی زاده مقدم گفت: این ناحیه صنعتی، ۶ واحد بهره برداری شده با اشتغال ۹۴ نفر و سرمایه گذاری ۶۳ میلیارد ریال در حال فعالیت است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: همه سعی و تلاش این مجموعه برای تقویت حوزه صنعت و رونق بیشتر واحد‌های صنعتی است تا شاهد رشد اشتغال زایی بیشتر و رونق اقتصادی روز افزون در مناطق مختلف استان باشیم.

انتهای پیام// ف. ح.


۲۰ هکتار از اراضی صنعتی شهرستان فیروزه خراسان رضوی به سرمایه گذاران واگذار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mm
۰۷:۵۹ ۰۴ مهر ۱۳۹۶
چطور از 13هکتار 20هکتار واگذار شده