والی قندهار و هیات تجاری افغانستان از شهرک‌های صنعتی توس و فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور بازدید کردند.

بازدید والی قندهار و هیات تجاری افغانستان از واحد های صنعتی خراسان رضوی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  مسعود مهدی زاده مقدم رئيس هيأت مديره و مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتي خراسان رضوي در این بازدید گفت : واحدهای صنعتی استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قابلیت های فراوانی از نظر تولید دارند و برای صادرات محصولات آنها باید از تمام ظرفیت ها استفاده کرد .

وی افزود: تقویت ارتباط بخش خصوصی دوکشور می تواند زمینه روند سرمایه گذاری را در استان خراسان بیش از پیش کند و کمک قابل توجهی به توانمندسازی واحدهای صنعتی شود.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان آمادگی دارد تا هم زمینه صادرات بیشتر و هم جذب سرمایه گذار رادر شهرک‌ها و نواحی این استان فراهم کند.

وی ادامه داد : این بازدیدها به تقویت همکاری های اقتصادی میان تولیدکننده داخلی و سرمایه گذاران خارجی منجرب می شود و زمینه های مختلف اقتصادی را در شهرک ها و نواحی صنعتی استان فراهم خواهد کرد.

رئيس هيأت مديره و مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتي خراسان رضوي با اشاره به نزدیکی کشور افغانستان به ایران گفت: صاحبان صنعت باید از فرصت های بدست آمده برای صادرات نهایت  استفاده را ببرند .

انتهای پیام //ف.ح

بازدید والی قندهار و هیأت تجاری افغانستان از واحد های صنعتی خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.