مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان گفت: کودکان و نوجوانان کرمانی با ویژه ‌برنامه کودکان و نوجوانان عاشورایی آموزه ‌های عاشورا را در قالب فعالیت ‌های فرهنگی هنری در زیر زمین حسینیه ثارالله فرا می ‌گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  و بنا به اعلام روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان، محسن روحی؛مدیرکل کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان ؛دهه اول محرم را فرصتی برای انتقال ارزش ‌های تربیتی و انسان ‌ساز عاشورایی به کودکان و نوجوانان دانست و افزود: حسینیه کودکان و نوجوانان عاشورایی در دومین سال متوالی به همت کانون پرورش فکری و با همکاری 2 نفر از روحانیون آستان قدس رضوی در حسینیه ثارالله کرمان برپا شده است.
وی افزود: در این حسینیه سه غرفه با عنوان‌ های پرورش خلاقیت، بازی و سرگرمی، احکام و معارف اسلامی برپا شده است و بسیاری از مفاهیم اخلاقی، تربیتی و عاشورایی به شیوه ای جذاب به کودکان و نوجوانان آموزش داده می ‌شود.
روحی با اشاره به اینکه این برنامه از سری برنامه ‌های هفته ملی کودک و با شعار 'هر کودک نشانی خداست' در حال برگزاری است تصریح کرد: این برنامه با حضور کودکان و نوجوانان در حسینیه کودکان عاشورایی و اجرای برنامه ‌ها و مسابقات فرهنگی تمام می ‌شود.
وی افزود: برای بهره ‌مندی گستره وسیع‌ تری از کودکان و نوجوانان از این برنامه، طبق هماهنگی انجام شده با آموزش و پرورش، این برنامه در نوبت صبحِ مدارس شهر کرمان نیز اجرا می ‌شود.
وی با اشاره به اینکه در حاشیه این برنامه نمایشگاهی از آثار نقاشی اعضای کانون با موضوع محرم برپا شده است اظهار کرد: ویژه برنامه کودکان و نوجوانان عاشورایی همزمان با دهه اول محرم در مدت زمان 100 دقیقه از ساعت 19 تا 20 در زیرزمین حسینیه ثارالله اجرا می ‌شود.
انتهای پیام/ی

برگزاری ویژه برنامه کودکان و نوجوانان عاشورایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار