انتخاب دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به عنوان هاب بین الملل

دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به عنوان هاب بین الملل انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور گفت: دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به عنوان هاب بین الملل انتخاب شد.


فیصل حسنی گفت: این دانشگاه با دستیابی به این موفقیت علاوه بر برگزاری دوره های مشترک با تمام دانشگاههای دنیا می تواند اتباع بیگانه را بدون کنکور جذب کند.


وی افزود: این یک موقعیت استثنایی برای علاقه مندان دیگر کشورها به ویژه کشورهای همسایه سیستان و بلوچستان نظیر افغانستان و پاکستان است که از این ظرفیت آموزش مجازی بهترین بهره را ببرند.


معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور تاکید کرد: این نهاد با وجود همه مشکلات مالی توجه ویژه ای به سیستان و بلوچستان داشته است به گونه ای که در 2 سال اخیر سالی 50 میلیارد ریال منابع مالی و عمرانی به این دانشگاه اختصاص یافت.
وی تاکید کرد: اعتقاد بر این است که باید به سیستان و بلوچستان توجه بیشتر شود تا صفت توسعه نیافتگی از این استان برداشته شود.


معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه این دانشگاه در سراسر کشور دارای 500 واحد دانشگاهی است گفت: دانشگاه پیام نور در26 کشور دنیا نمایندگی و در2 کشور دانشگاه دارد.


وی برخورداری از سه مرکز بین المللی، 10 هزار کارمند و 42 هزار استاد مدعو را از دیگر ویژگی های دانشگاه پیام نور ذکر کرد.


وی افزود: امسال نیز دانشگاه پیام نور حدود 200 طرح نیمه تمام را در دست ساخت دارد و انتظار می رود این طرح ها تا سال 97 به پایان برسد.


معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به شهریه دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه از بهمن سال 95 برای رفاه دانشجویان در مقاطع ارشد و دکتری اقدام به تقسیط شهریه ها کرده است.


وی شهریه کمتر از 400 هزار تومان در مقطع کارشناسی را موقعیتی مناسب برای فراگیران علم و دانش ذکر کرد.

انتهای پیام/گ

دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان به عنوان هاب بین الملل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار