مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: وضعیت توزیع گازمایع با همکاری شرکت‌های توزیع کننده گازمایع و پیگیری‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲ مطلوب و بدون مشکل بود.

 قربانعلی مردانی روز چهارشنبه در نشست با مدیر عملیات شرکت پرسی ایران‌گاز کشور، بیان کرد: سال گذشته هیچ‌گونه مشکلی در عرضه گازمایع نداشتیم و این نشان از همکاری و تلاش همه جانبه مسوولان سیستان و بلوچستان، ادارات ذیربط و شرکت‌های توزیع کننده گاز مایع، بویژه شرکت پرسی ایران‌گاز با مجموعه پخش فرآورده‌های نفتی منطقه است.

وی ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در راستای مدیریت تأمین و توزیع گاز مایع در سیستان و بلوچستان افزود: همکاری‌های انجام شده جهت سهولت کار مردم و کاهش مشکلات آنان صورت گرفته و قابل تقدیر است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان با اشاره به اینکه ۷۵ درصد از سهمیه گازمایع مصرفی سیستان و بلوچستان از طریق شرکت پرسی ایران‌گاز توزیع می‌شود، ادامه داد: نگاه عملیاتی خوبی در این شرکت حاکم است و این باعث می‌شود عملیات بدرستی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تنوع خدمات گازمایع در سیستان و بلوچستان می‌تواند کمک خوبی به مدیریت مصرف سایر حامل‌های انرژی در بخش حمل و نقل کند،گفت: ساخت و توسعه جایگاه‌های عرضه LPG (اتوگاز) در صورتیکه مورد مطالعه قرار گیرد و شرایط ویژه استان در آن لحاظ شود می‌تواند به کاهش مشکلات حمل و نقل و ناترازی بنزین کمک کند.

مردانی در خصوص توسعه جایگاه‌های عرضه CNG نیز گفت: در راستای توسعه صنعت CNG در استان، مجوز ساخت ۵۰ جایگاه با تجهیزات دولتی رایگان به استان واگذار و فراخوان واگذاری مجوز نیز انجام شده و در صورت استقبال سرمایه گذار و ساخت این جایگاه‌ها وضعیت بسیار مطلوبی در عرصه خدمت رسانی به مردم خواهیم داشت.

مدیر شرکت پرسی ایران‌گاز کشور نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری خوب منطقه زاهدان اظهار کرد: با توجه به قانون توزیع الکترونیک گازمایع در سامانه سدف، با تلاش های انجام شده موفقیت های مطلوبی در این خصوص حاصل شده و در حال حاضر بین ۸۰ تا ۹۰درصد گازمایع استان از طریق این سامانه عرضه میشود.

سید حامد هاشمی در زمینه ضرورت ساخت و توسعه اتوگاز گفت: توسعه اتوگاز علاوه بر اینکه باعث کاهش قاچاق فرآورده های نفتی خواهد شد کمک شایانی هم به کاهش ناترازی بنزین و مدیریت مصرف فرآورده های نفتی خواهد کرد.

برچسب ها: شرکت نفت ، گاز مایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار