معاون فنی و عمرانی شهرداری سنندج گفت: با هدف بهسازی و آسفالت معابر 13هزار و ۵۰۰ مترمربع از محلات تکیه و چمن و ناحیه بهاران آسفالت شد.

محمدصدیق فتحیمعاون فنی و عمرانی شهرداری سنندجدر گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ گفت: با هدف تسریع در بهسازی معابر علاوه بر فعالیت واحد عمران مناطق سه گانه این معاونت هم با عقد قرارداد با بخش خصوص برنامه‌ریزی لازم در خصوص بهسازی معابر و محلات سطح شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

 وی بیان کرد: یکی از محلاتی که امسال عملیات آسفالت آن اغاز شد کوچه‌های ساحل واقع در محله تکیه وچمن است.

فتحی از آسفالت 3 هزار و 700 مترمربع از کوچه‌های ساحل خبر داد و گفت: برای بهسازی این محلات عملیاتی نظیر 650 متر مکعب خاک‌برداری، 550 متر جدول‌گذاری ،560 تن اساس و 550 تن آسفالت اجرا شد.

 معاون فنی و عمرانی شهرداری سنندج اعلام کرد: تعدادی دیگری از کوچه‌های ساحل در محله تکیه و چمن بهسازی نشده که کار آسفالت این کوچه‌ها هم در اولویت برنامه‌های این معاونت برای بهسازی قرار گرفته است.

وی افزود: با هدف بهسازی معابر قریب به 10 هزار مترمربع از کوچه های شبنم 1، 2 و 3 واقع در خیابان اصلی شبنم واقع درشهرک ویلا شهر روبروی محدوده سایت سنجش و مهارت فنی وحرفه‌ای آسفالت و بهسازی شد.

فتحی اعلام کرد: برای اجرای آسفالت این کوچه‌ها عملیاتی نظیر یک‌هزار متر جدول‌گذاری، 3 هزار و 500 متر مکعب خاکوبرداری و یک‌هزار و 500 متر مکعب اساس صورت گرفته است.

 معاون فنی وعمرانی شهرداری سنندج هزینه بهسازی این محلات را 5 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: هزینه بهسازی این معابر از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین شده است.

انتهای پیام/ د م

آسفالت 3 هزار و 700 مترمربع از کوچه‌های ساحل سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.