رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از ثبتنام یک هزار و ۵۶ واحد تولیدی در سامانه بهین یاب خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی همتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۶ واحد تولیدی در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد ۴۴۷ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند که رقم مصوب برای پرداخت به این واحد‌ها پنج هزار و ۴۳۹ میلیارد ریال است.

وی، حمایت از واحد‌های تولیدی را از اولویت‌های دولت دوازدهم عنوان کرد و افزود: به همین منظور و با هدف رونق و گسترش تولیدات داخل استان و ایجاد اشتغال ضرورت دارد که به واحد‌های تولیدی توجه ویژه داشته باشیم.

همتی ادامه داد: تشکیل مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، کارگروه‌های اقتصاد مقاومتی و کمیته‌های اقتصادی از جمله اقداماتی است که تاکنون در جهت رفع مشکلات و موانع پیش روی طرح‌ها و واحد‌های تولیدی استان انجام گرفته است.

وی، با اشاره به تشکیل ۱۵۵ جلسه کارگروه رفع موانع تولید در استان، بیان کرد: در این جلسات مشکلات ۹۹۵ واحد تولیدی استان در قالب یک هزار و ۵۲۵ مصوبه مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، هدف از اجرای طرح رونق تولید را کمک به حفظ اشتغال و توسعه اقتصادی دانست و تصریح کرد: پارسال نیز ۴۸۲ واحد تولیدی استان موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش ۶۳۳ میلیارد تومان شدند.

شهر زرقان در فاصله ۲۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

ثبت نام بیش از هزار واحد تولیدی در سامانه بهین یاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.