شیراز؛

ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات در سایت بهین یاب

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات رونق تولید می توانند در سایت بهین یاب ثبت نام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی همتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات طرح رونق تولید برای نوسازی و بازسازی واحدهای تولیدی و تکمیل واحدهای نیمه تمام می توانند با مراجعه به سایت بهین یاب (behinyab.ir) برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کنند.

همتی با بیان اینکه طرح رونق تولید با هدف حمایت از تولید و اشتغال از پارسال آغاز شده و امسال نیز ادامه دارد، افزود: بر اساس این طرح، صاحبان صنایع می توانند برای نوسازی یا تکمیل واحد های تولیدی نیمه تمام خود مطابق پارسال از طریق سایت بهین یاب تقاضای خود را مبنی بر دریافت تسهیلات ثبت کنند.

وی ادامه داد: بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی 30 هزار میلیارد تومان برای این کار در نظر گرفته شده که 10هزار میلیارد تومان برای 10 هزار واحد کوچک و متوسط، 10 هزار میلیارد تومان برای تکمیل 6 هزار طرح نیمه تمام و 10 هزار میلیارد تومان نیز برای نوسازی 5 هزار واحد صنعتی در کل کشور اختصاص می یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با بیان اینکه برای هیچ یک از استان ها محدودیت دریافت تسهیلات در نظر گرفته نشده، و به هر میزان که تقاضا ثبت شود امکان پرداخت تسهیلات وجود دارد، تصریح کرد: از ابتدای آغاز طرح پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در قالب طرح رونق تولید که از پارسال آغاز شده، 628 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 476 واحد تولیدی استان پرداخت شده است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریبا میرآخوری
۲۲:۴۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
سلام فرم ثبت نام سامانه بهین را از کجا باید تهیه یا ثبت نام کرد
Iran (Islamic Republic of)
خدیجه خادمی
۱۴:۴۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام نظ ر به اینکه یک ایده جدید در مورد یک نمونه دارو گیاهی که برای غضروف زانو مناسب است صحبت کرده ودر مورد مجوز این دارو اقدام نموده که هم برای جامعه مفید وهم برای چند نفر کار آفرینی کرده باشیم متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان گلپایگان
۱۷:۰۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
دریافت تسهیلات ازبانک ملی
آخرین اخبار