مردم خیر استان کرمان در روز عید قربان از طریق قربانی و نذورات خود ۹۹۲ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید کریمیان زاده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه در روز عید قربان شاهد مشارکت چشمگیر مردم خیرخواه استان در زمینه کمک به نیازمندان از طریق قربانی و نذورات بودیم، گفت: میزان کمک های مردم خیر استان به نیازمندان در روز عید سعید قربان امسال نسبت به عید قربان سال گذشته ۶۰ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه مردم خیر کرمان در روز عید قربان از طریق قربانی و نذورات خود ۹۹۲ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان استان کمک کردند، افزود: از این میزان کمک های جمع آوری شده ۸۹۴ میلیون تومان به صورت کالایی و مابقی به صورت نقدی بوده است.

 کریمیان زاده تصریح کرد: همه نذورات و قربانی جمع آوری شده مردم خیر و نیکوکار استان در همان روز عید سعید قربان با نظارت معتمدان و خیران در بین نیازمندان واقعی سراسر استان توزیع شد.

وی یکی از اهداف اجرای این برنامه ها را استفاده از ظرفیت مناسبت های مختلف برای کمک به نیازمندان عنوان کرد و افزود: ترویج و فرهنگ سازی سنت حسنه احسان و نیکوکاری و کمک به هم نوع از دیگر اهداف این برنامه ها است.

انتهای پیام/ب

جمع آوری ۹۹۲ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی مردم کرمان به نیازمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.