جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: سپاه ناحیه ابهر در طول هفته دفاع مقدس ۹۰ عنوان برنامه اجرا خواهد کرد.

۹۰عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در ابهر اجرا خواهد شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا افشار جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران تلاقی هفته دفاع مقدس با محترم حسینی را اتفاق بزرگی دانست و افزود: از افتخارات ما این است که در دفاع مقدس با تأسی به عاشورای حسینی، یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادیم.

افشار با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی و خون شهدایی مانند شهید حججی کشور را بیمه کرده است، اظهار داشت: ولایت پذیری اوج کار شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم بوده است.

وی شهادت را تکمیل کننده ایمان عنوان کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان و بسیجیان آگاهانه و عاشقانه این را انتخاب کردند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر با تاکید بر این که نباید اجازه داد دستهای آلوده این مسیر را ار ما بگیرند، تصریح کرد: در طول هفته دفاع مقدس و برای زنده نگه داشتن ایثارگری های رزمندگان و شهدا، ۹۰ برنامه توسط ناحیه، حوزه ها و پایگاه های بسیج به اجرا در خواهد آمد.

افشار یکی از مهم ترین برنامه های ناحیه ابهر را باز نمایی عملیات ثامن الائمه عنوان کرد و یاد آور شد: این عملیات در پنجم مهر ماه سال ۶۰، به مدت ۲ روز و به منظور شماست حصر آبادان طراحی و اجرا شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به برنامه های سپاه ناحیه ابهر برای اجرای منویات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، گفت: با عدم مشاهده خروجی از جلسات و قرارگاه اقتصاد مقاومتی، در می یابیم که دولت هیچ اراده ای برای اقتصاد مقاومتی ندارد.

افشاربا بیان اینکه طبق فرمایش رهبری، کشوری که چهار فصل است نباید میوه وارد کند، گفت: چرا کشوری که توانایی تولید موشک نقطه زن را دارد، مثلا اقدام به واردات چسب زخم کند و فرصت اشتغال را از جوانانش بگیرد.

در ادامه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر هفته دفاع مقدس را یادآور روزهای تازه ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست که باید حفظ شود و گفت: در چنین روزهایی دشمن با کمک غرب و شرق له کشور ما حمله کردند، اما مردم و شهدا مردانه در مقابل آنها ایستادگی کردند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه شهدا کنار حسینی کردند و ما بتابد کار زینبی بکنیم، اظهار داشت: شهدا با مار حسینی خود، هرگونه عذر و بهانه برای انجام ندادن تکلیف را از ما سلب کردند.

وی برنامه های پایگاههای ناحیه ابهر در هفته دفاع مقدس را مسجد محور عنوان کرد و تصریح کرد: بتابد با مخاطب شناسی بتوانیم پیام انقلاب و شهدا را به نسل چهارم انقلاب منتقل کنیم.

محمدی تغییر ذائقه جوانان را از اهداف دشمن دانست و افزود: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که زندگی مردم ما را از سبک اسلامی به سلام غربی تغییر دهد.

انتهای پیام/ز

برنامه های هفته دفاع مقدس در ابهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.