مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه از افزایش 10 درصدی کرایه سرویس مدارس در سال تحصیلی پیش رو خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به آغاز فعالیت سرویس مدارس از ابتدای مهرماه، گفت: در همین راستا 10 اکیپ بازرسی سرویس مدارس کار خود را همزمان با آغاز تحصیلی شروع ‌می‌کنند.

سلیمانی از افزایش 10 درصدی کرایه سرویس مدرسه در سال جاری خبر داد و بیان کرد: نرخ سرویس مدرسه براساس نوع خودرو و طول مسیر محاسبه می‌شود.

وی افزود: بر این اساس نرخ کرایه برای آژانس، سواری، خطی و تاکسی به ازای هر نفر بصورت ماهیانه در مسیرهای از یک تا پنج کیلومتر 66 هزار تومان، بین پنج تا هشت کیلومتر 82 هزار و 500 تومان و از هشت تا 15 کیلومتر، 93 هزار و 500 تومان است.

سلیمانی گفت: این میزان برای خودروهای "ون" به ازای هر نفر به صورت ماهیانه در مسافت یک تا پنج کیلومتر 55 هزار تومان، از پنج تا هشت کیلومتر 66 هزار تومان و از هشت تا 15 کیلومتر 71 هزار و 500 تومان تعیین شده است.

وی نرخ کرایه تعیین شده برای خودرو مینی بوس را به ازای هر نفر بصورت ماهیانه در مسیر یک تا پنج کیلومتر 38 هزار و 500 تومان، از پنج تا هشت کیلومتر، 44 هزار تومان و از هشت تا 15 کیلومتر، 49 هزا رو 500 تومان اعلام کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت: خودروی سواری سرویس مدرسه باید فقط 4 دانش آموز و خودروهای وَن نیز حداکثر می‌توانند 9 دانش آموز و مینی‌بوس‌ها هم بسته به ظرفیتشان (19یا21 نفره)، دانش اموز سرنشین داشته باشند.

سلیمانی با تاکید بر همکاری خانواده ها به منظور ارائه خدمتی با کیفیت به دانش‌آموزان، از والدین خواست در صورت مشاهده تخلف با سامانه 137 یا شماره ستاد ساماندهی سرویس مدارس سازمان تاکسیرانی به شماره 38257910 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ز

نرخ کرایه سرویس مدرسه اعلام شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.