دومین دوره مسابقات کشوری فوتسال جام رسالت، یادواره شهید مدافع حرم "محسن حججی" که به میزبانی بخش گلباف از توابع استان کرمان آغاز شده بود، با قهرمانی گلبافی ها پایان یافت.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مرحله مقدماتی این رقابت ها  با حضور 20 تیم فوتسال از سراسر کشور در شهرهای ماهان و گلباف در قالب 4 گروه  پنج تیمی برگزار شد.

در پایان، تیم خانه توسعه گلباف مقام قهرمانی را بدست آورد و بانک های رسالت کرمان، تهران و مازندران عناوین دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

جام اخلاق این دوره از رقابت ها نیز به تیم رسالت سیستان و بلوچستان رسید.

امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مراسم اختتامیه ی این رقابت ها، ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به برگزاری مسابقات ورزشی در بخش گلباف با حمایت معین های اقتصادی اشاره کرد و گفت: در راستای طرح تکمیلی توسعه ورزش قهرمانی استان کرمان، بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان معین اقتصاد مقاومتی، حامی مالی تیم فوتسال بخش گلباف در لیگ کشوری خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و کمک معین های اقتصادی و  با استفاده از پتانسیل و ظرفیت های موجود به زودی شاهد ارتقاء و رشد ورزش استان کرمان باشیم.

انتهای پیام/ب

بانک قرض الحسنه رسالت، حامی مالی تیم فوتسال گلباف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار