تیم خونه به خونه بابل باز هم به فجرشهید سپاسی شیراز باخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم خونه به خونه بابل و فجر شهید سپاسی شیراز از ساعت ١٧ در ورزشگاه هفتم تیر مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان نکونام در مقابل تماشاگران خود با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کردند.


ابتدا این تیم خونه به خونه بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و پس از چند حمله پی در پی بالاخره در دقیقه ۲۲ روح الله باقری پاس مهدی خیری را با یک ضربه قیچی برگردان زیبا به گل تبدیل کرد تا ورزشگاه هفتم تیر را به مرز انفجار برساند.

 

نیمه اول این دیدار جذاب و دیدنی با همان نتیجه یک بر صفر به سود خونه به خونه ای‌ها به پایان رسید.


در نیمه دوم نیز شاگردان نکونام بازی را در دست گرفتند و با چند حمله دروازه شیرازی‌ها را تهدید کردند، اما این یاران کلانتری بودند که با هوشمندی بازیکن خود در دقیقه ۸۹ به پنالتی رسیدند تا شاهین مجیدی با تجربه بازی را به تساوی بکشاند.


در وقت‌های اضافی شاگردان نکونام حمله همه جانبه را در دستور کار خود قرار دادند، اما باز هم این شاگردان کلانتری بودند که در یک ضد حمله بازهم توسط شاهین مجیدی توپ را وارد دروازه خونه به خونه کنند تا هواداران تیم میزبان در بهت و حیرت فرو بروند.


سرانجام این بازی با نتیجه دو بر یک به سود فجر سپاسی میهمان به پایان رسید تا همچنان فجر سپاسی شکست ناپذیر تقابل با خونه به خونه بماند.


از ٥ بازی گذشته دو تیم ٤ بار را شیرازی‌ها بردند و یک بار هم جدالشان با تساوی به پایان رسید.


بابلی‌ها با این شکست ٥ امتیازی باقی ماندند.


انتهای پیام/آ

فجرسپاسی گربه سياه خونه به خونه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.