شهردار زرند در حاشیه دیدار با معاونین شهرداری و مسئولین واحد نقلیه و خدمات موتوری از اتمام عملیات خرید شش دستگاه خودروی سنگین خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمدی شهردار زرند در این دیدار با اعلام اینکه اصطحلاک بالای ناوگان موتوری شهرداری و به منظور کاهش هدررفت وقت و ارائه خدمات بهتر به شهروندان شهرداری زرند اقدام به خرید شش دستگاه خودروی سنگین نموده است .
وی  با اعلام اینکه با خرید و تجهیز این دستگاه‌ها در ناوگان موتوری شهرداری علاوه بر نوسازی ماشین‌آلات،امیدواریم طرح‌های عمرانی در سطح شهر با سرعت بیشتری انجام ‌شود گفت: در این راستا شهرداری زرند اقدام به خرید یک دستگاه بیل میکانیکی ،یک دستگاه بیل  ،یک دستگاه جرثقیل و سه دستگاه کمپرسی ده تن کرده است .
منتخب شورای شهر زرند افزود:با ورود این خودروها به سیستم شهرداری بیش از 40درصد در هزینه های جاری و نگهداری ماشین آلات صرفه جوئی خواهد شد وراندمان کاری شهرداری نیز افزایش خواهد یافت .
مهندس احمد محمدی با اعلام اینکه نقلیه و خدمات موتوری به عنوان قلب تپنده شهرداریها محسوب می شوند گفت:خوشبختانه شهرداری زرند با استفاده از توان و ظرفیتهای خود تا کنون موفق شده است بخش عمده ای از ماشین آلات خود را بهسازی و به چرخه خدمت رسانی برگرداند که این امر صرفه جوئی خوبی را برای شهرداری رقم زده است .
شهردار زرند در پایان گفت: این ماشین آلات به زودی به سیستم موتوری شهرداری وارد خواهند شد .

انتهای پیام/ی

خرید وسایل نقلیه موتوری برای شهرداری زرند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.