مدیر موسسه قرآنی بیت الاحزان گفت: ۷ تن از حافظان کل قرآن بیت الاحزان در جشنواره ملی تجلیل از حافظان کل قرآن کریم استان فارس تجلیل شدند.

تجلیل از ۷ برگزیده قرآنی قلعه گنج در جشنواره ملی حافظان کل قرآنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام محمد کرمی مدیر موسسه قرآنی بیت الاحزان قلعه گنج گفت: بزرگ ترین ظرفیت دنیای اسلام، قرآن و اهل بیت سلام الله علیه هستند و در صورت استفاده از این ظرفیت قطعا شاهد پیشرفت همه جانبه جوامع اسلامی خواهیم بود.

وی افزود: قرآن کریم یک دریای عمیق از معارف الهی است که توسعه همه جانبه بشر در آن نهفته است و در صورت استفاده از این کتاب الهی موجب به سعادت رسیدن بشر می شود.

مدیر موسسه قرآنی بیت الاحزان قلعه گنج عنوان داشت: موسسه قرآنی بیت الاحزان قلعه گنج نیز تلاش کرده است از سال تاسیس خود ( 92 ) در حوزه های مختلف قرآنی در میان تمام رده های سنی در قلعه گنج فعالیت کند و در این زمینه نیز به لطف خدا موفقیت های خوبی را کسب کرده است.

به گفته وی آخرین موفقیتی که به لطف خدا حاصل شد در سال 95، موفق به تربیت 15 حافظ کل قرآن کریم شده ایم و در جشنواره ملی تجلیل از حافظان کل قرآن کریم از ۷ تن از حافظان کل قرآن کریم موسسه قرآنی بیت الاحزام قلعه گنج در استان فارس تجلیل شد.

حجت الاسلام کرمی اظهار داشت: این 7 حافظ ظرف مدت یکسال در مدرسه شبانه روزی حضرت معصومه سلام الله علیه موسسه قرانی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا علیه السلام شهرستان قلعه گنج موفق به حفظ کل قران شده اند و درآزمون حفظ کل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی جنوب کرمان نیز قبول شده اند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که حافظ کل قرآن کریم می شوند در صورت علاقه پس از طی کردن دوره ارتقاء علمی که به مدت 6 ماه برگزار می شود، مدرک لیسانس در رشته قرآن و حدیث به آنان اعطا می شود و در صورت قبولی در مقطع ارشد در رشته قرآن و حدیث، هزینه تحصیل آنان نیز رایگان است.

مدیر موسسه قرآنی بیت الاحزان قلعه گنج ابراز داشت: مدرسه شبانه روزی حضرت معصومه سلام الله در قلعه گنج علیه آماده پذیرش علاقه مندان در رشته های مختلف قرآنی است.

 

انتهای پیام/س

۷ برگزیده قرآنی قلعه گنج در جشنواره ملی حافظان کل قرآن کریم تجلیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.