مدیرکل صدا و سیما مرکز کرمانشاه از پوشش رسانه‌ای اربعین از مرز خسروی خبر داد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیرکل صدا و سیما مرکز کرمانشاه گفت: راهپیمایی عظیم اربعین از مسیر نجف تا کربلا و همچنین مراسم باشکوه اربعین را از طریق ارتباط مستقیم ماهواره‌ای با شبکه‌های مختلف سراسری و استانی تحت پوشش خواهند بود

رضا رحیمی گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) این مرکز با برنامه ریزی منسجم در بخشهای خبر و معارف برای پوشش کامل این مراسم آمادگی دارد. 

وی افزود: کرمانشاه بعنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی ستاد اربعین معرفی شده است. 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با اشاره به اعزام دو گروه از خبرنگاران و تهیه کنندگان صدا و سیما به نجف اشرف و کربلای معلی افزود: این گروه‌ها قرار است راهپیمایی عظیم اربعین از مسیر نجف تا کربلا و همچنین مراسم باشکوه اربعین را از طریق ارتباط مستقیم ماهواره‌ای با شبکه‌های مختلف سراسری و استانی پوشش دهند. 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه همچنین از ساخت آثار ویژه محرم و اربعین در صدا و سیمای کرمانشاه خبر داد و گفت: مستندسازان این مرکز مستند رادیو و مستند تلویزیونی و ۱۲ نمایش رادیویی را به همراه پخش جلسات سخنرانی و مداحی در جمع عزاداران حسینی تولید و پخش خواهند کرد.

وی یادآور شد: گروههای ویژه صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با استقرار در مرز خسروی ارتباطهای مستقیمی را با شبکه‌های سراسری و استانی خواهند داشت.

 

انتهای پیام/پ

پوشش رسانه ای مراسم اربعین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.