مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از ساماندهی موکب های در مسیر زوائر اربعین خبر داد.

حجت الاسلام قبادی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ در نشست ساماندهی شئونات فرهنگی در محرم و صفر گفت: هدف ازاین نشست فرهنگ سازی برای مراسم های تاسوعا و عاشورا است که بتوانیم از تمام ظرفیت های استان در جهت ارتقا فرهنگ حسینی استفاده کنیم.

وی به مقام والای امام حسین اشاره کرد و گفت: باید برای ترویج فرهنگ عاشورایی در جامعه تلاش کنیم که این فرهنگ ریشه در از خود گذشتگی و ایثار دارد.

قبادی در ادامه به سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اهمیت این ایام در سخنان امام خمینی رحمه الله علیه نمایانگر است که فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

وی همچنین به شور و نشاط مردم در برگزاری مراسم ایام محرم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مردم در بیشتر کارهایی که در بحث محرم و صفر انجام می شود مشارکت دارند و این امر نشان از علاقه قلبی مردم به سید الشهدا است.


قبادی از برگزاری تجمع بزرگی در این ایام خبر داد و گفت: تجمع بزرگ بسیجیان استان مصادف با 7محرم در کرمانشاه برگزار می شود.

وی گفت: برنامه داریم که در ایام عاشورا و تاسوعا و همچنین ایام اربعین دسته جات عزاداری در شهر را ساماندهی کنیم تا عزاداری ها با نظم خاصی برگزار شود.

انتهای پیام/ز

برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان استان در محرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.