سرپرست نمایندگی ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان گفت: همه این بازسازی‌ها با نذورات مردم انجام شده و در این سال‌ها کارهای بزرگی همچون احداث صحن حضرت زهرا(س) در حرم مطهر حضرت علی(ع) صورت گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سید صادق ابطحی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: همه تلاش وهابیون و دشمنان شیعه، بر تخریب عتبات عالیات بوده اما تا کنون این اماکن به لطف و همت مردم و عاشقان اهل بیت(ع) آبادتر شده‌اند.

وی با اشاره به بازسازی عتبات عالیات افزود: همه این بازسازی‌ها با نذورات مردم انجام شده و در این سال‌ها کارهای بزرگی همچون احداث صحن حضرت زهرا(س) در حرم مطهر حضرت علی(ع) صورت گرفته است.

سرپرست نمایندگی ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان در ادامه بیان داشت: در کربلا، طرح توسعه محوطه اطراف بارگاه مطهر امام حسین(ع) در حال انجام است و در سامرا به رغم همه تخریبی که وهابیون انجام داده بودند بازسازی خوبی صورت گرفته است.

وی در پاسخ به سؤال عده‌ای مبنی بر اینکه چرا این مبالغ در عراق صرف می‌شود، تصریح کرد: در پاسخ به این افراد باید گفت این پول‌ها در جوار امامان مطهر که مظهر بیوت الهی است صرف می‌شود؛ نه عراق.

ابطحی خاطر نشان کرد: همه این مبالغ در مسیری هزینه می‌شود که مردم مشخص می‌کنند و در این راه هیچ مبلغی از دولت‌ها اخذ نمی‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

طرح توسعه محوطه اطراف بارگاه مطهر امام حسین(ع) در کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.