داور وقف و ابتداء چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران گفت: سطح کیفی مسابقات قرآن اوقاف هر ساله ارتقا می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛خیریه عچرش داور وقف و ابتداء چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار داشت: هرسال کیفیت  مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف نسبت به سال گذشته ارتقا می یابد.
وی تصریح کرد: نقاط ضعف سال‌های گذشته در این دوره از مسابقات رفع شده است و تلاش شده تا نقاط قوت روز به روز افزایش یابد.
داور مسابقات وقف و ابتداء ادامه داد: ارتقای سطح کیفی مسابقات قرآنی سبب شده تا شرکت کنندگان زیر نظر اساتید مختلف دوره‌های آموزشی را فرا گیرند و روز به روز سطح فنی خود را بالا ببرند.
عچرش اعلام کرد: متسابقین با مشاهده رقیب‌های خود سعی دارند از کلاس‌های آموزشی بیشتر استفاده کنند و اشکالات خود را رفع و سطح فنی خود را ارتقا دهند.
وی با بیان اینکه مسابقات قرآن کریم کارگاه عملی برای متسابقین است، گفت: در این مسابقات، متسابقین از تجربیات سایر متسابقین بهره می‌برند و این امر سبب می‌شود رقابت‌ها روز به روز بهتر شود.
داور وقف و ابتداء با بیان اینکه سطح فنی مسابقات بسیار بالا بود، گفت: در بسیاری از موارد، نفرات برتر با صدم درصد اختلاف رتبه برتر را کسب می‌کنند و این امر تسلط متسابقین را می‌رساند.
عچرش به میزبانی آذربایجان غربی اشاره کرد و اظهار داشت: هر استان با توجه به امکانات خود نسبت به ارائه خدمات در مسابقات اقدام می‌کند و در این میان، میزبانی آذربایجان غربی به نسبت امکاناتی که دارد، مطلوب ارزیابی می‌شود.


انتهای پیام/م

سطح فنی مسابقات قرآنی اوقاف ارتقا یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.