استاد دانشگاه امام صادق (ع) گفت: مسئولان باید در مدارس به موضوع فهم و آموزش قرآن بسیار توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛فائزه عظیم زاده اردبیلی،استاد دانشگاه امام صادق (ع) ظهار داشت: بحمدالله در سال‌های اخیر پرداختن به تفسیر و مفاهیم قرآنی در جامعه شیوع پیدا کرده و بانوان با میل و اشتیاق خاصی از این رشته قرآنی استقبال دارند.
وی گفت: حضور چهره‌های جوان و دانشگاهی در این دوره از مسابقات نشان دهنده رسوخ قرآن در قلب و روح جوانان کشورمان دارد.
استاد دنشگاه امام صادق (ع) تصریح کرد: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای ایمن و متعالی داشته باشیم باید انس با قرآن و مهم‌تر از آن توجه به مفاهیم قرآنی را در جامعه ساری و جاری کنیم.
وی افزود: البته هنوز در حوزه بانوان جای کار بسیاری وجود دارد و مسئولان باید در مدارس نیز فهم و آموزش قرآن را بسیار جدی بگیرند.
وی تصریح کرد: نرم افزار‌های قرآنی ارزشمندی مانند جامعه التفاسیر نیز وجود دارد که با نصب آن به گوشی می‌شود در اوقات فراغت استفاده کرد و با موضوعات و خطابات قرانی بیشتر آشنا شد.
این استاد دانشگاه امام صادق (ع) گفت: علاقه‌مندان به صورت تخصصی نیز باید وارد مراکز علمی و تخصصی شوند و در رشته‌های علوم قرآن و حدیث این رشته را به صورت تخصصی فرا گیرند.
وی بر لزوم فراگیری احادیث اهل بیت (ع) در جامعه تأکید کرد و افزود: مسئولان و خانواده‌ها توجه داشته باشند که فهم و تبیین آیات قرآن برای نوجوانان بسیار مهم است چراکه این جوانان و نوجوانان پدران و مادران آینده هستند و در شکل گیری نسل قرانی در آینده بسیار موثر باشند.

انتهای پیام/م

آموزش و پرورش توجه خاصی به فعالیت های قرآنی داشته باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.