مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک و با هدف کاهش تصادفات، آرام‌سازی تردد وسایل نقیله عملیات ایمن‌سازی بلوار مستضعفین در سنندج انجام شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سامان سعیدی  بابیان اینکه بلوار مستضعفین یکی از بلوارهای اصلی و پرتردد سطح شهر سنندج است،گفت: وجود میدان تره‌بار، نمایشگاه بین‌المللی و پایانه مسافربری در این بلوار موجب شده که بسیاری از عابران به جای استفاده از پل عابر پیاده، از روی گاردریل عرض این بلوار عبور کنند که این کار سبب تصادفات و سوانح ناگواری شده است. 

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج بیان کرد: سرعث مجاز رانندگی در این بلوار 60 کیلومتر است که متاسفانه عدم رعایت سرعت مجاز هم در بروز تصادفات در بلوار مستضعفین تاثیرگذار است.

وی گفت: در راستای کاهش تصادفات و سوانح رانندگی، افزایش ایمنی عابران پیاده، آرام‌سازی ترافیک و ایمن‌سازی بلوار مستضعفین اقدامات لازم نظیر نصب سرعتکاه، فنس‌کشی و تابلوهای هشدار دهنده انجام شده است. 

سعیدی اضافه کرد: به منظور دید مناسب در شب رنگ‌آمیزی سرعتکاه‌های احداث شده هم انجام شده است. 

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج اظهار داشت: متاسفانه با وجود اینکه سرعتگیر و علائم رانندگی به تازگی در این بلوار نصب شده است رانندگان آگاهی کافی را نداشته که همین عامل موجب بروز تصادف شده است. 

سعیدی افزود: شهرداری تمامی اقدامات ایمن سازی در معابر نظیر احداث سرعت کاه و سایر عوامل ایمنی را با نظارت دقیق راهنمایی و رانندگی و همچنین بر اساس مصوبه شورای ترافیک آن را انجام خواهد داد. 

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری به رانندگان توصیه نمود: رانندگان علاوه بر توجه به علائم راهنمایی و رانندگی نصب شده در معابر از سرعت غیرمجاز هم خوداری نمایند. 

انتهای پیام/م

بلوار مستضعفین یکی از بلوارهای اصلی و پرتردد سطح شهر سنندج است

 

برچسب ها: شهرداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.