استاندار خوزستان ایجاد فضای تعامل گرایانه را سبب تحقق بهبود کسب و کار در استان دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان بیان داشت: هرچه فضای استان تعامل گرایانه‌تر باشد، فضای کسب و کار بهتر خواهد بود و می‌توانیم شرایط بهتری را در خوزستان برای حل مشکلات اشتغال فراهم کنیم.


وی افزود: صادرات یک امر مهم برای دولت و کشور است و باید به این مساله توجه ویژه شود.

شریعتی اذعان کرد: امسال به دلیل مشکلاتی، با کاهش صادرات مواجه بودیم و به همین علت باید گره‌های کار صادرات باز شود و به نحو مقتضی روند صادرات اصلاح و مشکلات حل شود.

استاندار خوزستان اظهار داشت: امیدواریم همراهی و انعطافی که در اداره امور مالیاتی استان وجود دارد کمک کند تا تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان بتوانند به خوبی فعالیت کنند و زمینه بهبود فضای کسب و کار در استان و چرخش بیش تر منابع مالی در استان فراهم شود تا شاهد اشتغال بیش تر در خوزستان باشیم.

وی تصریح کرد: باید فعالیت‌ها به گونه‌ای باشد تا هم درآمدهای دولت و سازمان‌ها تامین شود و هم زمینه ادامه کار برای تامین درآمدها فرهم شود، زیرا اگر خیلی خشک با شرایط برخورد کنیم امکان ادامه فعالیت نخواهد بود.

غلامرضا شریعتی با بیان اینکه برخورد خشک سازمان‌ها ممکن است شرایطی را به وجود آورد که نه سازمان‌ها به پول خود برسند و نه فعالیت و گردش مالی آنچنانی در استان رخ دهد، افزود: همه باید در یک فضای تعاملی فعالیت کنند و با تلاشی که انجام می‌دهند زمینه را برای بهبود فضای کسب ‌و کار در استان خوزستان مهیا کنند.

انتهای پیام/گ

ایجاد فضای تعامل گرایانه بر بهبود کسب و کار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.