رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان یزد گفت: رتبه کسب و کار استان یزد با 12 پله صعود از رتبه 17 کشور به رتبه 5 رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمدرضا قمی رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی یزد گفت: رتبه کسب و کار استان یزد در زمستان پارسال نسبت به فصل قبل از آن با 12 پله صعود از رتبه 17 کشور به رتبه 5 رسیده است.

 قمی در جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با مثبت ارزیابی کردن رتبه کسب و کار کشور در سال گذشته اظهار کرد: وضعیت اقتصاد کشور در دوران پسابرجام از رشد خوبی برخوردار بوده و هم اکنون رو به بهبود است .

وی افزود: در دوران پسابرجام اتفاقات خوبی در کشور افتاد و علاوه بر رشد ناخالص ملی رونق بخش ساختمان کشور را شاهد بودیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان یزد در حاشیه جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی درباره موضوعات جلسه نیز گفت: بحث کلی امروز درباره تامین آب و انرژی بود که در این بخش ، صنف زرگر اصلاح هزینه های استاندارد برای زرگران استان را خواستار شد.

قمی اضافه کرد: در این جلسه تعاونی های کشاورزی ، دامداران و کشاورزان با انتقاد از روند افزایش هفت برابری تعرفه های برق بدون جبران آن مورد تأکید قرار گرفت.

وی ادامه داد : در بخش صنعت نیز مشکلات دریافت 50 میلیون ریال به بالا از چک های مشتریان مطرح شد که مقرر شد این موارد برای پیگیری و حل با همکاری استانداری به مرکز ارجاع داده شود.

انتهای پیام/ ی

صعود رتبه کسب و کار در استان یزد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.