مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از نصب و راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی در امور اراضی در سطح استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالکاظم شاچری، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی در امور اراضی گفت: بزودی دستگاه pos جهت وصول عواید سازمان امور اراضی در سطح استان راه اندازی و نصب خواهد شد.

وی وصول حقوق و عواید دولتی، کاهش هدر رفت وقت، کاهش ترددهای غیرضروری، ضریب امنیت بسیار بالا و بدون هزینه بودن را از مزایای استفاده از این دستگاه برشمرد.

شاچری اذعان داشت: به منظورتکریم ارباب رجوع، تسریع در انجام امور مراجعین و به منظور راه اندازی سامانه پرداخت سازمان امور اراضی کشور برای وصول عواید حاصل از درآمدهای ناشی از فروش و واگذاری اراضی ملی و دولتی مربوط به اراضی واگذار شده قبل از قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی، درآمدهای ناشی از اجاره اراضی ملی و دولتی در اجرای قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی، درآمدهای ناشی از احصاء قیمت روز اراضی زراعی و باغی تغییرکاربری داده شده بر مبنای کاربری جدید مالکان، درآمدهای ناشی از تعیین تکلیف اراضی خالصه دولتی و همچنین اراضی بایر مرحله اول اصلاحات ارضی اعم از فروش، اجرت المثل، اجاره و سایر سازمان امور اراضی کشور به پیشنهاد و با تلاش و پیگیری‌های مجدانه مدیریت امور اراضی استان خوزستان به زودی اقدام به راه اندازی و نصب دستگاه pos در تمام ادارات امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان‌های تابعه می‌کنیم.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: عملکرد دستگاه بر اساس اتصال به سامانه‌های جامع و دولت الکترونیک سازمان امور اراضی کشور صورت انجام می‌شود.

این مقام مسئول در پایان اذعان داشت: راه اندازی این سامانه سهولت دسترسی به کارتابل مراجعین و تسریع در ارائه گزارشات مالی پرونده را در پی خواهد داشت.
انتهای پیام/گ

راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی در امور اراضی خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار