مديرعامل سازمان فاوا شهرداري اصفهان اظهار كرد: 90 خدمت فعال بر روي درگاه الكترونيكي شهرداري ارائه مي شود.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، وحيد حيدريان با اعلام اين مطلب گفت: اين سازمان در راستاي تحقق شهر و شهرداري الکترونيکي از سال 88 اقدام به راه اندازی درگاه الکترونيکي شهرداری اصفهان نموده است.

وي با اشاره به 90 خدمت الکترونيکي فعال بر روي درگاه الکترونيکي شهرداري افزود: در اين درگاه از سال 89 تاکنون سامانه هاي مختلفي در حوزه هاي شهرسازي، مالي و درآمد، حمل و نقل و ترافيک، ارتباط مردمي، بازرسي و پاسخگويي به شکايات، خدمات نقشه اي، آتش نشاني، بازارهاي روز، مديريت پسماند، عمران، آرامستان ها، سامانه هاي اطلاع رساني، فرهنگي تفريحي، و فناوري اطلاعات و ارتباطات راه اندازي شده است.

مديرعامل سازمان فاوا شهرداري اصفهان ضمن تشريح برخي از اين خدمات تصريح كرد: از جمله این خدمات پرداخت الکترونيکي عوارض خودرو، پرداخت الکترونيکی عوارض نوسازی، ثبت نام و پرداخت الکترونيکي دوره هاي مرکز آموزش سازمان فاوا ، ثبت درخواست های مردمی 137 ، ارتباط با شهردار و رییس شورای اسلامي شهر، مناقصات و مزایدات، پاسخگویی به سوالات شهرسازی و ... می باشد که به نشاني الکترونيکي www.isfahan.ir در دسترس عموم شهروندان قرار گرفته است.

حيدريان با اشاره به جديد ترين سامانه هاي راه اندازي شده خاطرنشان كرد: در اين زمينه سامانه پرداخت الكترونيكي عوارض کسب و پيشه به اين خدمات اضافه شده که با استفاده از آن شهروندان مي توانند بدون مراجعه به شهرداري عوارض مربوطه را مشاهده و در صورت تمايل به صورت الکترونيکي و برخط(آنلاين) پرداخت نمايند که اين سامانه به زودي در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

وي همچنين از راه اندازي سامانه جديد بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداري در سال جاري خبر داد و تصريح کرد: ثبت و پيگيري الکترونيکي شکايات مردمي يکي از جديدترين سامانه هاي شهرداري است که به وسيله آن شهروندان مي توانند با ورود به صفحه مربوطه و وارد کردن اطلاعات درخواستي، شکايت خود را از هر يک از سازمان ها و مناطق شهرداري ثبت نموده و با دريافت کد رهگيري از نتيجه بررسي آن مطلع گردند.

وي در پايان ابراز اميدواري کرد تا با راه اندازي و ارائه خدمات شهرداري بر روي درگاه الکترونيکي شهرداري و استفاده هر چه بيشتر شهروندان ضمن صرفه جويي در هزينه هاي شهرداري و مردم، زمينه براي تحقق هرچه بيشتر شهرداري و شهروند الکترونيکي فراهم گردد.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.