بخشدار آب‌پخش گفت: ۱۷.۵ میلیارد ریال به آموزش و پرورش آب‌پخش اختصاص یافت.

۱۷.۵ میلیارد ریال به آموزش و پرورش آب‌پخش اختصاص یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی مردانلو صبح سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش آب‌پخش اظهار داشت: برای رسیدن به توسعه و پیشرفت نیازمند نظام تعلیم و تربیت قوی هستیم و در این راستا باید آموزش و پرورش حمایت شود.

وی به ظرفیت بالای دانش‌آموزان آب‌پخشی اشاره کرد و ادامه داد: دانش‌آموزان آب‌پخشی در عرصه‌های مختلف افتخارآفرینی کرده‌اند و ما تلاش داریم که تجلیل مناسبی از دانش‌آموزان برتر منطقه داشته باشیم. با تصویب شورای برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان، ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به آموزش و پرورش آب‌پخش اختصاص یافت.از این اعتبارات ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل مدرسه شهید رضایی منفرد، ۳ میلیارد ریال برای هنرستان خوارزمی و ۲.۵ میلیارد ریال برای احداث دبستان سه کلاسه شهید بنافی روستای بنار آزادگان اختصاص یافته است.

مردانلو ادامه داد: دو میلیارد ریال نیز برای تعمیر و تجهیز مدارس ابتدایی، مدارس متوسطه و هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای و کارودانش منطقه آب‌پخش اختصاص یافته است.

وی از اختصاص ۲۰۰ میلیون ریال برای تعمیر و تجهیز اداره آموزش و پرورش آب‌پخش خبر داد و افزود: به غیر از این اعتبارات یک میلیارد ریال هم برای کل پژوهش‌سراهای شهرستان اختصاص یافته است که بخشی نیز سهم آب‌پخش خواهد بود.

انتهای پیام /پ

۱۷.۵ میلیارد ریال به آموزش و پرورش آب‌پخش اختصاص یافت

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.