سکینه خدابنده لو گفت: مشکل مهمات تیراندازان هنوز برطرف نشده است و مسئولان تلاش خود برای رفع این مشکل به کار می‌گیرند.

مشکل مهمات تیراندازان هنوز برطرف نشده استسکینه خدابنده لو در گفتگو با خبرنگارگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی تپانچه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا آذر ماه به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود و تیم تپانچه در سه رده سنی خانم‌ها و آقایان در این رقابت‌ها شرکت می‌کند. دور دوم اردو تیراندازان از روز گذشته آغاز شد که در هر بخش ۴ تیرانداز حضور دارند.

او افزود: سهمیه المپیک نوجوانان آرژانتین در مسابقات ژاپن توزیع می‌شود که هر قاره ۷ سهمیه دارد و این آخرین مسابقه‌ای است که تیراندازان می‌توانند سهمیه المپیک کسب کنند.

ملی پوشان جوان شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارند

او درپاسخ به این سوال که تیراندازان کشورمان برای کسب سهمیه المپیک آرژانتین چقدر شانس دارند، تصریح کرد: مهم‌ترین رقبای ما از آسیا هستند که برترین تیراندازان را در اختیار دارند با این حال چند ملی پوش تپانچه کشورمان از توانمندی زیادی برخوردار هستند و شانس بالایی برای کسب سهمیه المپیک دارند.

سرمربی تیم ملی تپانچه در ادامه گفت: مسابقات تیراندازی فینال فینالیست‌ها هم به زودی آغاز می‌شود و ۲ تیرانداز تپانچه نیز در رشته‌های بادی،۵۰ متر و بخش میکس مسابقه می‌دهند که سبقت الهی در بخش بادی و گل خندان در ۵۰ متر به میدان می‌روند. گلنوش سبقت الهی در حال حاضر به دلیل آسیب دیدگی تمرین نمی‌کند که با رفع مصدومیت می‌تواند در این رقابت‌ها شرکت کند.

برای تامین مهمات با مسئولان مذاکره کردیم

او درباره اینکه تیراندازان فشنگ و تجهیزات کافی برای تمرین در اختیار دارند؛ تصریح کرد: برای تامین مهمات و تجهیزات لازم با مسئولان مذاکره کردیم و قول دادند که به زودی این مشکل برطرف شود تا مشکلی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا نداشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار