نماینده مردم آستارا از ادامه حضور نجفی در استانداری گیلان حمایت کرد و خواستار ابقای وی شد.

صولی داداشی نماینده مردم آستارا در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتصاب استاندار گیلان در دولت دوازدهم اظهار داشت: بنده معتقدم که در انتصاب استانداران باید نظر مجمع نمایندگان آن استان هم مورد توجه جدی قرار گیرد چرا که آنان به خوبی با مسائل و نقاط قوت و ضعف استان آشنایی دارند.

وی با تاکید بر اینکه اولویت ما ابقاء و ادامه کار محمد علی نجفی در استانداری گیلان است، ادامه داد: اگر دولت اصرار به تغییر استاندار فعلی گیلان دارد، باید ملاک‌های مهمی را در انتخاب استاندار جدید در نظر گیرد.

نماینده مردم آستارا با بیان اینکه در انتخاب استاندار باید تعهد و تخصص وی مورد توجه باشد، گفت: استانداری که بتواند از همه ظرفیت‌ها و نیروهای کارآمد استان خود بهره بگیرد، تأثیر زیادی بر رشد و توسعه همه‌جانبه استان دارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اصغر کاظمی پور
۰۱:۲۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
نماینده محترم استارا واقعا" بجا و خیر خواهانه و با در نظر گرفتن منافع ملی از استاندار گیلان حمایت کرده این این حمایت نماینده استارا از استاندار گیلان نشان می دهد که خود ایشان نیز انسان مخلص و صادق است. زیرا استاندار گیلان انسان صادق است هرکس که از او حمایت میکند. نیز انسان صادق است. امید است تلاشهای نمایندگان گیلان برای ابقا استاندار گیلان موثر واقع شود.لازم به ذکر است بنده نه اهل گیلان هستم ونه در گیلان زندگی می کنم. اما بعنوان اهل قلم تمام مدیران صادق را تشویق میکنم تا جامعه بسوی صداقت برود نه کجروی.یکی از عوامل عقب ماندگی کجروی مدیران است بنابراین وظیفه ماست که از مدیرانی مثل استاندار که یک مدیر پاکدست است حمایت کنیم-
آخرین اخبار