رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: روز مراسم برترین های فوتسال تبریز بودم و هیچ تمایلی برای حضور در این مراسم نداشتم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در گفت و گو با رادیو درباره غیبت اش در مراسم برترین های فوتسال ایران اظهار کرد: با هماهنگی قبلی برای ارزیابی وضعیت میزبانی تبریز در جام ملت های آسیا و بررسی امکانات سالن مسابقات به این شهر سفر کردم. البته تمایلی هم برای حضور در این مراسم نداشتم چون ترجیح می دهم در این گونه مسائل دخالت نکنم.


او درباره لو رفتن برخی از اسامی برترین های فوتسال ایران گفت: این موضوع بی تقوایی و کم جنبگی عده ای از مدیرانی است که به اسامی دسترسی داشته اند.


ترابیان درباره روند انتخاب بهترین های فوتسال ایران تصریح کرد: از ابتدا اسامی این نفرات به وسیله کمیته فنی و توسعه پیشنهاد شد. بعد از آن لیست به هیئت مدیره برده شد و به دلایلی تغییر کرد. این تغییرات به فدراسیون مربوط است و من درباره آن نظری ندارم.


رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره وضعیت سالن مسابقات تبریز خاطر نشان کرد: کف پوش هایی که سفارش داده ایم در راه است و به زودی به تبریز می رسد. کف پوش های قدیمی سالن تبریز نیز به کمپ تیم های ملی منتقل خواهد شد. مواردی مانند صوت و نور نیز در حال اصلاح است. 15 روز مانده به مسابقات دوباره به تبریزمی روم و وضعیت را بررسی می کنم.

 

انتهای پیام/

 

غیبت ترابیان در مراسم برترین های فوتسال ایران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار