معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قزوین از نظارت بر مهدهای کودک و درجه بندی آنها به منظور ارائه خدمات استاندارد خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ رحمانی گفت : مهدهای کودک هر سه سال بر اساس دستورالعمل ابلاغی و با نظارت مستقیم بهزیستی استان ستاره بندی و پایش می شوند.

وی افزود : در این طرح مهدهای غیر مجاز در استان شناسایی و به دلیل غیرمجاز بودن فعالیتشان تحت پیگردقانونی قرار خواهند گرفت .

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان با اشاره به کتاب های آموزشی در مهدهای کودک گفت : طبق قانون کتاب هایی باید آموزش داده می شوند که مورد تایید سازمان بهزیستی باشند و از آموزش و پرورش مجوز دریافت کنند.

رحمانی با اشاره به تشکیل پرونده «رشد و تکامل» ویژه کودکان حاضر در مهد‌های کودک، بر پنج محور رشدی عاطفی، ارزشی، جسمانی، معنوی و هیجانی گفت:: این طرح علاوه بر کودکان ۵ تا ۶ سال کودکان گروه سنی ۴ سال را نیز شامل می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح علاوه بر ایجاد بانک اطلاعاتی جامع، والدین از اقدامات صورت‌گرفته در طول مدت حضور کودک خود در مهد آگاهی می‌بابند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان گفت: این اطلاعات کاملا محرمانه است و به جز مربی مستقیم کودک و والدین آن هیچ فردی امکان دسترسی به آن را نخواهد داشت.

انتهای پیام/

 

مهدکودهای استان قزوین درجه بندی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.