رئیس سازمان بسیج حقوقدانان خراسان رضوی بر لزوم استمرار حرکت بسیج بر مدار سازندگی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  فدوی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان خراسان رضوی در جلسه شورای معاونان مشاوران سازمان بسیج حقوقدانان خراسان رضوی در مشهد با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور گفت: گفتمان حاکم بر سازمان بسیج به ویژه بسیح حقوقدانان خدمت به مردم با شعار «نهضت خدمت رسانی عمومی» است.
 
وی افزود: با توجه به وجود گفتمان ارزشمند حاکم بر این مجموعه به دنبال تبدیل گفتمان، به «اقدام و عمل» هستیم و انشاء الله با اقدامات در دست انجام، در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن وجود خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان خراسان رضوی ارتقاء آگاهی‌های حقوقی و عمومی شهروندان را یکی از ضروریات کنونی دانست و افزود: جامعه حقوقی موظف است در این زمینه گام‌های مؤثری بردارد و تلاش مضاعفی بخرج دهد چراکه تک تک ما در قبال جامعه مسئول هستیم.
 
فدوی توجه به مفاهیمی مانند: «بهداشت حقوقی» را ضروری دانست و گفت: در همین زمینه نیازمند یک حرکت جهادی و فراگیر و فرهنگ سازی هستیم تا انشاء الله شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء شاخص‌های بهداشت حقوقی فردی و اجتماعی باشیم.
 
وی وظیفه فرهیختگان در جامعه را بسیار سنگین دانست و افزود: جامعه برای پیشرفت و تحرک، نیازمند تلاش فرهیختگان و صاحبان علم و اندیشه است و به طور طبیعی حقوقدانان نیز به عنوان بخش مهمی از جامعه فرهیخته کشور می‌توانند نقش مؤثر خود را در قبال مردم ایفا نمایند.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان خراسان رضوی شناساندن حقوق واقعی شهروندان را به آن‌ها از جمله مواردی دانست که باید مورد اهتمام قرار گیرد چه آنکه در صورت آگاهی مردم از حقوق، تکالیف و وظایف شهروندی، شاهد کاهش تناضعات اجتماعی – حقوقی خواهیم بود.

فدوی یکی از راهبرد‌های سازمان بسیج حقوقدانان استان را پیگیری منطقی و قانونی مطالبات عمومی براساس منویات مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» دانست و افزود: بحمدالله آحاد جامعه جملگی خود را بسیجی می‌دانند و همین همگرایی فرهنگی موجب موفقیت عملی اقدامات و افزایش حمایت‌های معنوی عمومی خواهد شد.
 
انتهای پیام//ف.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.