رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت لرستان گفت: استان لرستان با ۱۲.۷ میلیارد تومان مقام سوم پرداختی تسهیلات را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمد رضا صفی‌خانی رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت لرستان در خصوص تسهیلات رونق تولید، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون انباشت کارگروه استانی ۱۸۴ واحد با اعتباری بالغ بر ۱۳۶.۲ میلیارد تومان است.

وی خاطر نشان کرد: انباشت ارجاع به شعبه که مرحله بعد از تائید کارگروه بوده نیز ۹۰ واحد و اعتباری بالغ بر ۲۱۰.۳ میلیارد تومان است. رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت لرستان ثبت نام را برای پرداخت تسهیلات ملاک ندانسته و بیان داشت: مرحله بعد تکمیل مدارک بوده و تا زمانی که تکمیل پرونده صورت نگیرد پرداختی انجام نشده و لذا تاکنون هفت واحد با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۹۷۷ میلیون تومان مدارک خود را تکمیل کرده‌اند.

صفی‌خانی تصریح کرد: بعد از تکمیل، واحد‌ها در کمیته کارشناسی بررسی شده و مبالغی برای واحد‌ها تعیین و جهت پرداخت تسهیلات به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون سه پرداختی انجام گرفته، عنوان کرد: مجموع سه پرداختی از ابتدای سال تا ۱۱ شهریورماه مبلغ ۱۲ میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت لرستان یادآور شد: همچنین در بخش کشاورزی در انباشت کارگروه استانی ۹۷ واحد وجود داشته که برای آن‌ها مبلغی با اعتبار ۳۰.۶ میلیارد تومان تعیین شده است.

صفی‌خانی رتبه لرستان را در معرفی واحد‌ها بعد از اصفهان، دوم خواند و تاکید کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات نیز بعد از قزوین با پرداختی ۲۵.۶ میلیارد تومان و کرمانشاه با پرداختی ۲۲.۹ میلیارد تومان، لرستان با ۱۲.۷ میلیارد تومان مقام سوم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/م

لرستان در معرفی واحدهای تولیدی مقام دوم راداراست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.