تاکید بر نتیجه گرایی در کارگروه رفع موانع تولید

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مدیریت استانداری کرمان با تاکید بر نتیجه گرایی کارگروه رفع موانع تولید، گفت: مصوبات کارگروه رفع موانع تولید باید کارساز بوده و منجر به رفع موانع و مشکلات مسیر تولید شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محمد جواد فدائی در کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان افزود: مصوبات کارگروه رفع موانع تولید باید کارساز بوده و منجر به رفع موانع و مشکلات مسیر تولید شود و در صورتیکه این مصوبات عملی و جدی نباشد برگزاری جلسات این کارگروه فایده ای را به دنبال نخواهد داشت. اخذ تصمیمات غیر شناسی و غیر اجرایی و یا مبتنی بر اطلاعات ناقص و نادرست و موکول کردن تصمیمات به تایید سازمان های مرکزی موثر بودن این کارگروه را بشدت کاهش میدهد.
وی با تاکید بر اینکه اطلاعات ارائه شده در کارگروه رفع موانع تولید باید صحیح باشد، عنوان کرد: در جلسات رفع موانع تولید به دنبال کیفیت کار بوده و کمیت جلسات اجرایی مد نظر نیست، از این رو بایستی وقت کافی برای بررسی و شناخت موانع موجود در مسیر واحد های تولیدی اختصاص داده شود.
فدائی اظهار کرد: لازم است پیگیری های جدی صورت پذیرد تا واحدهای خدماتی بتوانند از سامانه بهین یاب استفاده کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز گفت: در سال جاری دستورالعمل ویژه ای درباره واگذاری تسهیلات به واحدهای صنعتی، معدنی، تولیدی، گردشگری و... از سوی هیات دولت تدوین و ارسال شده است، گفت: کمیسیون بررسی تسهیلات هر هفته در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان برگزارمی شود.
مهدی حسینی نژاد اظهارکرد: استان کرمان از نظر میزان ریالی تسهیلات معرفی شده به سیستم بانکی، رتبه 21 کشوری را با معرفی 60 واحد تولیدی به بانکها به خود اختصاص داده است.
رضا سنجری، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان نیز بیان کرد: در سال گذشته 375 میلیارد تومان در راستای رفع موانع تولید به واحدهای تولیدی استان کرمان پرداخت شده است.

 در این نشست در مورد حل مشکلات واحدهای صنعتی لاوان تابلو، راین خودرو و پویا بتن در حوزه تسهیلات مورد نیاز و نیز رفع مشکلات بانکی، و بیمه ای و... تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/ی

حل مشکلات واحدهای صنعتی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار