در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیم خم،

همایش « تبیین نقش بانوان در واقعه غدیر» در زاهدان

در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیم خم، همایش « تبیین نقش بانوان در واقعه غدیر» در سالن خاتم استانداری برگزار شد.

همایش « تبیین نقش بانوان در واقعه غدیر» در زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مریم پویا، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان وبلوچستان در این همایش، ضمن تبریک عید بزرگ غدیر و میلاد مبارک امام هادی(ع)، بیان کرد: نقش‌آفرینی بانوان در طول تاریخ اثبات شده است و هیچکس نمی‌تواند این نقش‌آفرینی را انکار و یا کمرنگ کند.

وی ادامه داد: زنان در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نقش پررنگ و تأثیرگذاری را ایفا می‌کنند و در واقعه غدیر نیز بانوان توانستند ماندگاری این نقش را به جهانیان و نسل‌های آینده اثبات کنند.

در ادامه، حجت‌الاسلام زارعی نیز ضمن بیان خلاصه‌ای از واقعه غدیر و امامت حضرت علی(ع) بیان کرد: زنان و بانوان رسالت خود را در این واقعه عظیم به بزرگی ایفا کردند و این زنان بودند که در روز غدیر با مولایمان حضرت علی (ع) بیعت کردند.

وی در این همایش به حضور تعداد زیادی از زنان در واقعه غدیر و نقش بانوان در ماندگاری این عید عظیم و شناساندن مکاتب ائمه در خصوص واقعه غدیر و امامت حضرت علی (ع) اشاره کرد.

گفتنی است؛این همایش با همت دفتر امور بانوان و خانواده و شورای فرهنگی استانداری با حضور کارکنان و مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان در زاهدان برگزار شد.

انتهای پیام/ع

« تبیین نقش بانوان در واقعه غدیر»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار