عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از تشکیل کمیته امنیت اقتصادی در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

کمیته امنیت اقتصادی در کمیسیون امنیت ملی مجلس تشکیل شدسیدمحسن علوی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از تشکیل کمیته امنیت اقتصادی در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: کمیته امنیت اقتصادی با هدف ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌های نظارتی و اقتصادی در جهت حل مشکلات ناشی از وجود ناامنی در حوزه سرمایه‌گذاری تشکیل شد.

نماینده مردم مهر و لامرد در ادامه افزود: این کمیته به دنبال رسیدن به شاخص‌ها و مولفه‌هایی جهت ایجاد فضای امن اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کشور است تا سرمایه‌گذاران با اطمینان خاطر و اعتماد به وجود امنیت اقتصادی به سرمایه‌گذاری بپردازند و بدانند تحت پوشش و حمایت جمهوری اسلامی ایران می‌توانند به فعالیت‌های اقتصادی سودآور روی ‌آورند.

علوی تصریح کرد: کمیته امنیت اقتصادی در حال تشکیل جلسات ابتدایی برای تشخیص مشکلات و حضور مشاوران اقتصادی است که در همین راستا تاکنون یک جلسه‌ برگزار شده است.

رئیس کمیته امنیت اقتصادی کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: این جلسات کارشناسی تا مهرماه برگزار خواهد شد تا بعد از تعطیلات کمیته جلسات رسمی‌اش را با حضور دستگاه‌های مختلف برگزار کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار