دومین جشنواره معلمان هنرمند خراسان رضوی با حضور 212 نفر از برگزیدگان فرهنگی هنرمند این استان در مشهد آغاز شد.

آغاز دومین جشنواره معلمان هنرمند خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فرهاد قاسم پور رئیس اداره فرهنگی، هنری اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه آیین گفت: این جشنواره با همکاری خانه هنرمندان شهرداری مشهد در چهار حوزه ادبی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و هنرهای آوایی برپا شده است.

وی افزود: معلمان هنرمند در حوزه ادبی در رشته های داستان کوتاه و نمایشنامه نویسی، در حوزه هنرهای تجسمی رشته های خوشنویسی، تصویرسازی، پوستر، نقاشی، نگارگری، تذهیب و عکس، در حوزه هنرهای نمایشی در رشته های نقالی، فیلم کوتاه و مجری گری و در حوزه هنرهای آوایی در رشته تک نوازی سازهای سنتی ایرانی، به مدت 2 روز با یکدیگر رقابت می کنند.

قاسم پور گفت: مجموعا 400 معلم هنرمند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده بودند که از این تعداد آثار 212 معلم توسط داوران برگزیده و برای شرکت در جشنواره معرفی شد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی و مهارتی ویژه معلمان هنرمند در حاشیه این جشنواره، افزود: همچنین نمایشگاهی از آثار معلمان هنرمند در حوزه های مورد رقابت در این جشنواره برای بازدید علاقه مندان برپا شده است.

انتهای پیام// م.م

ارسال 400 اثر از معلمان هنرمند به دبیرخانه همایش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.